keskiviikko 25. kesäkuuta 2014

N: 20 days to go!!

Moikka!

Tänään on tosiaan 20 päivää jäljellä siihen, että nousen muiden Oseaniaan ja Aasiaan lähtevien rotaryvaihtarien kanssa koneeseen suuntana Singapore. Huh. Jännittää ihan hirveesti. No, tekemistä ainakin riittää. Tilasin pinssejä pari viikkoa sitten, ja pitää tänään soittaa sinne firmaan, kun ei mitään kuulu. Pinssit ovat siis tämmönen rotaryjuttu (kerrataan vielä Kaisan postausta) - saadaan kaikki maailman rotaryvaihtarit kukin omat bleiserit (toivotaan, että saan sen ajoissa, heh), joihin vuoden mittaan kerätään muiden vaihtarien kotimaa-aiheisia pinssejä. Sama vaihtamisperiaate toimii käyntikorteillakin, joiden pitäisi saapua mulle tällä viikolla (suunnittelin koko kortin itse mm. pixlr.comilla ja picmonkeyllä ja tilasin täällä).



Eipä tässä mitään, pitäisi alottaa kunnolla pakkaus (mun upouuteen matkalaukkuun hehe) ja tehdä tolle pinssiasialle jotain. Pienenä lahjaksi saadulla pinssikoneella ja juhannuksen Puijon tornin reissulta mukaan tarttuneilla Suomi-pinsseillä pääsen jo onneksi alkuun! Niin ja tuliaisetkin pitäisi ostaa. Oon jo pari juttua hostsiskoille ostanut, mutta eihän se vielä mihinkään riitä.



Nyt ehkä siihen teitä oikeasti kiinnostavaan asiaan: mun hostperheisiin. Oon saanut tiedot kahdesta ensimmäisestä hostperheestä sekä mooooonen monta uutta aussivaihtaria ja -ystävää!
Pähkinänkuoreen laitettuna oon maailman onnellisin tyttö: sain sisaruksia! Ekassa hostperheessä mulla on siis yksi kotona asuva pikkusisko, jonka kanssa oon puhunut Facebookissa paljon. Musta on ihanaa saada vihdoin pikkusisko (varsinkin kun hänen sanojensa mukaan "vaikutan niin kiltiltä ja olen kaunis" hehe), ja tyttö tykkää mun tavoin laulamisesta ja harrastaa pianonsoittoa. I feel so blessed. Lisäksi perheessä on koiranpentuja, mikä helpottaa koiraihmisenä mun sopeutumista varmasti hiiiirmusti.
Tokassa perheessä mulla on peräti kaksi siskoa, toinen saman ikäinen kuin mä, toinen vanhempi. Tokasta perheestä oon puhunut ihan hirveesti sille äitille, ja näytetään tulevan tosi hyvin toimeen, jee! Lisäksi perheellä on uima-allas ja lemmikkejä, joten onnen määrä on suuuuri.



Lopuksi vielä haluan ylistää mun hostclubia: oon saanut ihan jumalattomasti kaveripyyntöjä eri puolelta Melbournia ja puhunut monen vaihtarin ja tulevan koulukaverin kanssa. Ihanaa tietää, etten oo yksin ekana päivänä koulussa.

3 kommenttia:

  1. Oli tosi kiva et löysin tän blogin, koska oo itsekkin ajatellu lähtee vaihtoon ja vaihtoehtoina mulla on just Kanada ja Australia. Olis kiva jos laittaisitte aina postauksen alkuun kumpi on kirjottamassa niin olis selkeempi lukea sitä. Toivottavasti jaksatte ja kerkeette blogata vaihdossa, jään seurailemaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka! Toi kirjain otsikon alussa kertoo sen, eli N = Netta, K = Kaisa! Kiitos hirveesti!

      Poista
    2. Voi vitsi en tajunnu ollenkaan et se on tossa :)

      Poista