sunnuntai 1. kesäkuuta 2014

N: Pikapäivitys - sijoitustiedot!

Moikka!

Ihan pikapikapäivitys - sain sijoitustiedot ja ekan hostperheen! Mulla oli kyllä tuuria matkassa ton sijainnin suhteen, sillä ainakin mun eka "home" on vaan 30min päässä Melbournen keskustasta, wiiiiihiiiii! Lisäksi pääsen yksityskouluun, jossa mun onneksi tarjotaan hirveesti kaikkia musajuttuja sun muuta ihanaa. En tajua, miten kellään Ausseissa on edes varaa laittaa lastaan kouluun, koska tuolla munkin koulussa lukuvuosi mun ikäisillä maksaa euroina 12 000!?

Perheeseen en oo vielä saanut mitään yhteyttä, mutta Facebook-stalkkerina tiedän jo, että molemmat vanhemmista ovat paljon ulkomaalaisten kanssa tekemisissä ja heillä on kaksi lasta, joista toinen mahdollisesti asuu kotona (saan siis ehkä aina toivomani pikkusiskon!!). Voi vitsi oon ihan hirveen innoissani! Aloitettiin lisäksi tänään äitin kanssa viisumin kanssa kamppailu, saa nähdä mitä tulee :-D Hirveän stressaavaa ainakin.


Nyt siirryn vihdoin kesäloman pariin, hauskaa lomaa ja nähdään taas uusien kuulumisien kanssa! 44 päivää jäljellä...

-N

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti