lauantai 12. heinäkuuta 2014

K: 23 lyhyttä päivää

Moi taas! En oo hetkeen saanut kirjoiteltua mitään, kun pikkusiskon rippijuhlien järjestely ja työt on vieny kaiken energian. Mutta tekosyyt sikseen ja asiaan! Lähtö on niin paljon lähempänä kuin viime postauksen kohdalla ja tää alkaa kohta jo tuntua todelliselta!! Ei tosin vielä, mutta viimeistään sitten kun Netta lähtee maailmalle nyt tiistaina ja jättää mut tänne ihan yksin, nyyh. No ei, mä oon niin innoissani sun puolesta ja toivottavasti kaikki menee hyvin, et joudu vankilaan sun puupinssien takia ja pidät hauskaa Singaporessa :) !



Ite oon kans alotellu pinssiurakkaa, tän hetken saldo on 20, enää joku 140 jäljellä :D. Tilasin myös mun käyntikortit täältä, niin kuin Nettakin, ja niistä tuli hyviä! Päätin tehä joka host-perheelle kuvakirjan itestäni ja Suomesta sen sijaan, että miettisin pääni puhki mitä viedä jokaselle perheenjäsenelle. Kirjat tuli tällä viikolla postissa, ja ne on kyl mun mielest tosi kivoja! Ei paina hiveesti eikä vie paljon tilaa, mut niihin mahtuu paljon kuvia ja tietoa. Ihan vaan vinkkinä tuleville vaihtareille! Myös mun kauan odotettu Rotary-bleiseri saapu postissa!



Nyt sitten vielä viimisten valmistelujen aika! Viimeinen rokotus, luottokortin hommaaminen ja vakuutus vuorossa seuraavaks, ja pitäis alkaa sitä pakkaamistakin ajatella!
Ja sulle Netta mä toivotan ihan järkyttävän ihanaa vuotta!!! Niin kun sanoit, Skypessä nähdään kun mulle viimein iskee se lähtöpaniikki ja käännyn sun konkarin puoleen :D.

Kaisa



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti