maanantai 1. syyskuuta 2014

K: Viimeinen lomaviikko

Heissan ja hyvää Labor Dayta kaikki :D!

Mun ennätyspitkä kolmen kuukauden loma on nyt siis tulossa päätökseen. Koulu alkaa siis huomenna ja mä alan olla aika paniikissa. Koulun lähes 2000 oppilasta on aika eri tasoo kun mun lukio vajaa 200! Tässä siis mun vikan lomaviikon tapahtumia. Oltiin lauantaina muiden piirin rotary- vaihtareiden kanssa Torontossa Canadian National Exhibitionissa ja kerron siitä erillisessä postauksessa.








Maanantaina esiteltiin Brightonia ja sen ympäristöä uudelle perjantaina saapuneelle ranskalaiselle vaihtarille Chloélle, joka tulee mun kanssa samaan kouluun. Käytiin tietysti jätskillä ja gelatolla karkkikaupassa, josta on tulossa yks mun lempparipaikoista täällä :D.






Tiistaina käytiin valitsemassa meidän kurssit ja torstaina koululla oli orientaatiopäivä uusille oppilaille. Valitsin syksyksi historiaa, kuvista, musiikkia ja sellasen kurssin kun "parenting". En tiiä siitä paljon muuta kun että mun host-siskon Meghanin mukaan se oli kiva ja rento kurssi, ja että siinä hoidetaan jossain vaiheessa elektronista vauvanukkea :D.


Mun uus lemppari- huulirasva!






Olin kunnon suomalainen ja ostin Fiskarsin sakset :D



Keskiviikkona oltiin Meghanin ja Chloén kanssa ostamassa koulutarvikkeita, jotka rotary siis maksoi. Oli kyl tosi hyvä, että Meghan oli kaupoilla mein kanssa, koska tarvittavat jutut oli kyl ihan eri kun mitä Suomessa. Täällä ei esimerkiks käytetä vihkoja, vaan kansioita. Hommasin myös koulurepun ekaa kertaa sitte seiskaluokan :D

Perjantaina oltiin Chloén ja Meghanin ja sen kavereiden kanssa sellasessa Flow parkin tapasessa jutussa kun "Tree top trekking". Siellä oli erilaisii ja eritasosii ratoja, joissa oli kaikenlaisii esteitä ja köysiratoja. Oli kyl hauskaa, rankkaa ja aika pelottavaa :D. Lisään kuvia kun saan ne host-isän kännykästä.












Sunnuntaina mentiin Bellevillessä pidettäville markkinoille. Siellä oli erilaisia huvipuistolaitteita, ruokakojuja ja eläimiä. Siellä maistoin ilmeisest melko yleistä markkinaherkkua eli uppopaistettuja Mars-patukoita. Kuulostaa ällöltä ja maistuu just siltä. Mä syön kyl tulevaisuudessakin mars-patukat ihan ilman kuorrutetta :D.

Siinä siis pääpiirteissään mun viime viikon tapahtumat. Nyt lähen pakkaamaan mun reppua ja valmistautumaan henkisesti huomiseen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti