keskiviikko 26. marraskuuta 2014

N: Anglesea camp + muuta höpinää

Moiksun!

Kerrankin, ehkä ekaa kertaa elämässäni, mulla on ihan oikea syy mun hiljaisuuteen täällä bogin puolella; ei ole ollu mitään, mitä postata! Maanantaina oli mun eka koulupäivä kahteen viikkoon (muilla oli kokeet, joihin mun ei haluttu osallistuvan), enkä ennen viime viikonloppua oikeastaan tehnyt mitään kauhean kiinnostavaa. Söin ulkona, näin kavereita, yökyläilin ja olin tosi onnellinen. Nyt osaan liikkua Melbournessa täysin ongelmitta sekä junan, metron että ratikan kanssa, ja vietinkin lähes ton koko kaksi viikkoa kaupungissa.

Viime perjantaina lähdettiin tosiaan sekä meidän inboundien että sitten myös tammikuussa maailmalle lähtevien outboundien kanssa kahden minibussin voimin Anglesea-nimiseen kaupunkiin rotexien (entisten vaihtarien) järjestämälle viikonloppuleirille. Koko ohjelma oli tosi vapaata ja koostui lähinnä vaan yleisestä hauskanpidosta, mutta käytiin esimerkiksi kiipeilemässä, rannalla ja meille järjestetyissä juhlissa. Voi vitsi! Oon vaan niin onnellinen, että meillä on näin ihana porukka kasassa.

Tässä siis suht tuoreita kuvia - osa viikonlopun juhlista, osa viime viikon turisteilulta, kun hostvanhemmat veivät mut Melbourne Star-nimiseen maailmanpyörään kuvailemaan. Ps. Alle kaksi viikkoa kesälomaan, huiiiii! IMG_9056gIMG_9042g IMG_8702g IMG_91035 IMG_8635g s IMG_8690h IMG_9108g IMG_8642j IMG_9016d IMG_8682t IMG_9059s IMG_8643h IMG_8971d IMG_9004r

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti