keskiviikko 26. marraskuuta 2014

N: Melbourne Cup Day 2014

Moikka taas!

Aattelin tulla lisäämään vielä muutamat kuvat.

Olin hieman alle kuukausi sitten Melbourne Cup -nimisessä suuressa ravitapahtumassa (josta taisin jo joskus ehkä mainittakin), joka on tunnetusti koko Australialle tosi suuri juttu (koulusta lomaa, jee!). Paikalle mennään aivan viimeisen päälle tälläytyneenä räikeissä juhlapuvuissa mitä kummallisemmat härpäkkeet päässä, istutaan piknikillä, syödään, lyödään vetoa ja pidetään hauskaa. Mulle päivä ei ollut mitenkään erityisen ihmeellinen - istuin, söin ja nautin auringosta - mutta nytpähän voin sanoa, että olen tämänkin kokenut. Niin, ja voitin huikeat 20 dollaria!

Mitä kuulumisiin tulee, mulle on iskenyt aivan järkyttävä leivontavimma. Oon tälläkin viikolla jo (nyt on keskiviikko) vääntänyt sämpylät, keksit ja letut, ja huomenna tarkoituksena olisi tehdä uusi satsi viime viikolla leivottua ja hyväksi koettua leipää. Lisäksi pitäisi alkaa harjoittelemaan gluteenittomien piparien tekoa ja tehdä uusi satsi sekä karjalanpiirakoita että kanelipullia. Hehe, ei ihmekään, jos vähän vaihtarikiloja kertyy :-D

IMG_8463d IMG_8419e IMG_8448k IMG_8426k IMG_8337t IMG_8414k IMG_8472d

2 kommenttia: