tiistai 17. helmikuuta 2015

K: Semester Break



Moi! Mulla oli tosiaan pari viikkoo sitten viikon loma, kun lukukausi vaihtui. Alkuviikon olin kotona ja loppuviikon vietin Parry Soundissa mun äidin serkun, Päivin luona.



Tiistaina kävin lenkillä mein lähellä olevassa puistossa, ja huomasin et siellä oli ihan kunnon patikkapolkuja! Onneks oli kamera mukana ni sain hyvii kuvia.




Keskiviikkona siis mun äidin serkku, ja Netan täti Päivi tuli hakemaan mua kotoo Brightonista, ja ajeltii viitisen tuntii Parry Soundiin.





Ostettii suomalaist juustoo :D

Perjantaina oli hyvä keli, joten lähettiin lenkille Lake Huronin jäälle. Kameralle oli taas paljon käyttöö!









Kokeilin kans lumikengillä kävelyä (ihan vaan kotipihassa). Oli kyl kivaa, mut tosi rankkaa!




Perjantai-illal ajettiin Torontoon ja lauantaina mentiin vähän kaupoilla ja sitte menin kotiin mun hostsiskon kyydillä. Käytiin pikasesti yhes Kanadan isoimmist ostareista ja sitte Ikeassa syömässä lihapullia ja muusia :D.




Tääl tosiaan ystävänpäivä on (ainaki kaupoissa) isompi juttu, mitä Suomessa. Ja kaikista korttihyllyistä löysin vaan kaks ystävälle tarkotettuu korttia, eli päivä on aikalailla pelkästään pariskunnille.





Löysin Walmartista Päivin neuvosta hapankorppuja! :D



Ja sunnuntaina katoin (eli istuin tietokoneella olkkarissa, telkkari päällä :D) Super Bowlia, eli jenkkifutisfinaalipeliä. Oli pakko, kun täällä kerta oon, vaikken ite pelii vieläkään ymmärrä :D.


Siinä siis vihdoin mun lomaviikon tapahtumista. Olin tänään taas koulussa viikon tauon jälkeen, kun viimeviikolla olin Rotary- leirillä keskiviikkoon asti ja loppuviikon olin kotona, koska tulin leirillä kipeeksi. Yritän tässä lähipäivinä saada aikaseksi postausta siitä leiristä ja ehkä päivä kuvina-postauksen nyt kun lukukausikin vaihtu. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti