torstai 18. kesäkuuta 2015

K: My Day in June

Moi! Aattelin tehä taas tälläsen päivä kuvina- postauksen, kun siitä ekasta on jo hetki aikaa. Joten kuvasin päivän tapahtumis viime perjantaina.


Perjantai kun oli, niin heräsin kuuden maissa ja laitoin itteni valmiiks. Varttia vaille seittemän mä, mun hostäiti ja -sisko ajettiin Brightonin keskustaan Rotary-kokoukseen, jossa mun ens vuonna vaihtoon Argentiinaan lähtevä hostsisko piti esitelmän. Samalla kerralla oli myös Brightonin rotaryklubin 25- vuotis synttärikokous, joten oli jokaviikkosen aamupalan lisäks myös kakkua.



Kakun leikkaus


Koko joukko




Koulussa mulla oli ekalla tunnilla historiaa ja sitten englantia. Meillä on tällä hetkellä menossa koeviikko, joten viime viikon tunneilla oli paljon kertausta sitä varten.


Sain mun esseen takasin :D


Mulla ja Chloella oli meidän Kanadan liput mukana koulussa, niin että meiän luokkakaverit sai kirjotettuu niihin nimensä. Chloelle kävi sitten pieni tapaturma, kun sen repussa ollu lounas vähän vuosi. Kulutettiin sitten osa hissan tuntia koulun vessassa pesemässä kalalientä lipusta. Hups!


Yleensä ruokatunnilla mä, Brianna ja Natalie (ja joskus kans Holly ja Nafshiya) käydään ostamas syömistä Sobeys- marketista tai ostamassa pitsaa tai subi.-leipii. Perjantaina ostin ranskiksii  ja sen jälkeen mentiin Mrs. B's karkkikauppaan jätskille.


Kässäntunnilla maalasin mun vikat savityöt.


Mun lippu alkaa näyttää jo aika kivalta!



Koulun jälkeen mä, Brianna, Natalie ja Holly mentiin Cobourgiin kattomaan Jurassic World-leffaa. Ja oli kyl hyvä, varsinkin kaikki tehosteet!


Timmies <3




Hyvin onnistunu kuva :D


Leffan jälkeen käytiin kirjakaupassa ja sitte Mäkkärin Drive Thrun kautta kotiin. Siellä on nyt myynnissä tulevan Canada Dayn takia oikeen Kanada- hampurilaisii, joten pakko munkin oli maistaa sellasta :D.
Kun tulin kotiin, katoin vaan vähän telkkaria mun hostsiskon kanssa, ja surffailin vähä netissä, ei mitään ihmeellisempää. :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti