torstai 23. lokakuuta 2014

K: Kuulumisia

Heissan!
Tässä pieni päivtys mun kuulumisista parin viimeviikon ajalta.

Mä oon rakastunu näihin Bath and Body Worksin tuoksukynttilöihin! En malta oottaa joulutuoksuja :D



Mä, hostisä Jim ja hostveli Lucas


<3


Mä, hostäiti Christine ja hostsisko Megan
 Täällä vietettiin pari viikkoo sitten kiitospäivää. Eri perheet juhlii vähän eri päivänä, meillä juhlistettiin sunnuntaina, jolloin tuli paljon sukulaisia kylään syömään kiitospäivän ateriaa. Ei syöty perinteistä täytettyä kalkkunaa, mut ruoka oli kyl tosi hyvää! Maistoin kurpitsapiirakkaakin ekaa kertaa :D.

Keskustassa käymässä



No, ainakin sukunimi meni oikein :D

Sain yös mun opiskelijakortin, jossa imi oli oikein :D!


Perjantai-illalla oltiin kokeilemassa curlingia Chloén ja hostisän kanssa. Oli kyllä tosi hankalaa ja kaatuilin ihan kiitettävästi :D. Mutta oli kyl hauskaa!






Tällä viikolla kerättiin rahaa Polion parantamiseen Interact- kerhon kanssa. Se on siis rotaryn lukioikäisille tarkoitettu kerho.

Koulun ruokalan seinää

Naapurustoa




Tänään oltiin koko perheen voimin koululla, jossa järjestettiin Academic Awards- ilta, jossa jaettiin palkintoja parhaiten menestyneille opiskelijoille. Oltiin kannustamassa hostsiskoa, joka sai jonkun matikka- palkinnon.

Siinä vähän kuvia ja tunnelmia parin viime viikon ajalta. Pari viime päivää mä oon ollu kotona, koska väänsin nilkkani keskiviikkoaamuna koulumatkalla. Oon nyt lepuuttanu sitä koko viikonlopun kestävää Rotary- piirin konferenssia varten. Toivottavasti nilkka kestää siellä kävelyn ja seisoskelun! Huomenna seitsemäks rotary- kokoukseen ja puoliltapäivin lähtö Torontoon edustustehtäviin, nyt siis nukkumaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti