torstai 23. lokakuuta 2014

N: Day off + muuta höpinää

Moikka!

Mulla on takana maailman paras päivä, enkä pysty sanoin kuvailemaan, kuinka onnellinen oon tässä uudessa perheessä. Oon tullut nyt vähän yli viikon aikana jo tosi läheiseksi mun hostisän kanssa, ja mun tämänpäiväinen koulusta "lintsaus" olikin hänen ideansa. Vietin seitsemän tuntia yksin kaupungissa seikkaillen ja löytäen ihania uusia paikkoja. Voi vitsit, oon vieläkin ihan fiiliksissä :-D vegaanikahviloita, vintage-liikkeitä, puheliaita ohikulkijoita... ekaa kertaa tuli semmonen olo, että haluan jäädä tänne, ihan mahtavaa. Törmäsin lisäksi ekaa kertaa suomalaisiin, ja kiljahduksien ja itkun jälkeen sain kakistettua vähän suomeakin ulos :-D Löysin muuten Melbournen Suomi-seuran kotisivut, "Suomi-talon" (josta saa suomalaisia herkkujaaaa!) ja suomalaisen kahvilan! En tosin kerennyt tänään vielä käydä kurkkaamassa, katsotaan, jos viikonloppuna kerkeäisi.

Täällä oli muuten eilen 35 astetta - lämmin kevätpäivä siis - ja voin nyt jo todeta, että tuun kyllä niin kuolemaan kesällä. Mulla oli koko päivän ihan hirveen tukala olo koulupuvussa, ja liiksatunnin aerobicin jälkeen (ilmastoimattomassa tilassa!) olin jo aika varma, että loppu on lähellä :-D onneksi pääsin heti kotiin tultuani uimaan.

Viikonloppuna mulla on luvassa reissu Bendigon käpylään juhlimaan norjalaisen vaihtarin synttäreitä Melbourne-porukan voimin, jeejee! Mutta nyt nukkumaan, huomenna taas koulua!


IMG_7978kIMG_8013dIMG_8014dIMG_8016fIMG_8103dIMG_8102kIMG_8028kIMG_8087k

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti