maanantai 1. joulukuuta 2014

K: Perhe nro 2

Moi!
Tässä taas postausta pienen tauon jälkeen. Viikko sitten sunnuntaina muutin siis tänne toiseen host-perheeseen. Perheessä on siis vanhemmat, joiden kolme lasta on yliopistossa, ja näiden kaks kissaa, mikä on tosi kivaa, ikävöin jo kissoja :D. Uus koti on vähän kauempana koulusta, kävellen koulumatka on 20 minuuttia.







Mutta nyt vähän juttua mun viimisistä päivistä ekassa perheessä. Torstaina mun netistä tilaama paketti saapu perille ja sain pitkäst aikaa glögiä! Paketissa oli myös Suomi-paita jonka aion pistää päälle nyt kouluun perjantaina itsenäisyyspäivän kunniaks!


Nää kyllä osaa täällä nää oheistuotteet :D




Illalla mentiin Chloén, mun hostsiskon ja sen kavereiden kans kattomaan Matkijanärhi osa 1- leffaa. Olin tosi innoissani enkä kyllä pettyny! Haluun mennä kattomaan sen uudestaan! :D






Pari kuvaa perjantailta, jolloin oli siis Brightonin Santa Claus- paraati, jossa olin mukana rotaryklubin kanssa. Istuttiin auton lavalla, joka oli koristeltu joulusesti ja mun kolmannen perheen hostisä esitti Grinch- hahmoa :D. Pari tyyppiä mein koulun Interact- klubista oli pukeutunu tontuiks ja jakeli karkkia paraatin yleisölle. Oli kyl kivaa heilutella yleisölle ja kuunnella paraatissa olleen orkesterin soittamaa joulumusiikkia.



Sunnuntaiaamuksi mun viime postauksessa mainitsema lumi sitten suli ja muutto suju näissä maisemissa.




Kyllä sitä tavaraa kolmen ja puolen kuukauden aikana vaan kertyy!

Vikat kuvat ekasta huoneesta...

... Ja ekat kuvat tokasta huoneesta! :D




Maanantaina sain vihdoin kotoa ihanan paketin, täynnä mun lempparijuttuja Suomesta. Kiitos tosi paljon! <3



Tiistaina oli mun nimipäivä, ja mainitsin siitä hostäidille maanantaina; täällä nimppareita ei siis juhlita. Tiistaina sitten kun tulin koulusta, oli mulle keittiön pöydällä tää pieni kortti, lakua ja sourcream and onion- sipsejä, joita molempia oli myös mun paketissa, joten se tiesi että tykkään niistä. Oli kyllä tosi kiva yllätys :).


Keskiviikkona koululla oli Afternoon of Talent- talent show, jota menin kattomaan. Siellä tarjottiin popcornia ja näytettiin oppilaiden tekemiä leffoja ja oli paljon musiikkiesityksiä, ja niistä sitten äänestettiin shown lopuks. Kaikki oli kyl tosi lahjakkaita, ja kiva iltapäivä.


Keskiviikkona mentiin shoppailemaan hostperheen kanssa Bellevilleen ja menin tietty Starbucksiin maistamaan joulujuomia :D

Leffan katseluu näitten alakerran leffahuoneessa, jossa on iso telkkari ja valtava dvd-kokoelma!
Viime viikonloppuna olin Torontossa vaihtareiden kanssa. Kerron siitä erikseen toisessa postauksessa, nyt lukemaan huomisiin hissankokeisiin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti