maanantai 2. maaliskuuta 2015

K: Helmikuu

Moi taas!
Tähän postaukseen oon keränny kuvia arjesta helmikuun ajalta.

Helmikuussa on satanu paljon lunta, eka tokan lukukauden koulupäiväki peruttiin lumen takia.

1. mun kaunis muotokuva, minkä Natalie piirsi kässäntunnilla.:D 2. En kyl tiiä miten pärjään kun muutan seuraavaan perheeseen ja joudun jättämään nää kissat tänne 3. Kotsantunnilla 4. tulin tosiaan kipeeks Rotary- leirillä, joten olin poissa koulusta pari päivää


Ystävänpäiväkollaasia, hostäiti anto meil kaikille pienet ystävänpäivälahjat

Ystävänpäiväillalla Amanda ja Mako tuli meille kylään, tehtiin ruokaa meidän maista; japanilaista currya, embanadoi ja laskiaispullia

Meil oli kyl tosi kivaa! Mako lähti seuraavan päivänä ja Amanda jäi viel pariks yöks, ku maanantai oli kans vapaa koulusta

1. Kouluun palatessa mua odotti lappu, jossa luki että pääsin koulun "Honour Roll"iin, eli keskiavo oli yli 80%, jee! :D         2. Koulumatkalla, meil on nyt pari viikkoo ollu tosi kylmää, aamusin -20 astetta 3. Lisää lunta, tää kuva maan tasolla olevast luokast 4. Kotsantunnin ihanat hiusverkot <3

1 ja 4. käytiin Bulk Barn- nimises kaupas, missä kaikki yydään tollee laareissa, ja punnitaan kassalla. 2. käytiin samalla reissulla mäkkärissä, ja mun hamppari oli tosi nätti, joten otin tietty kuvan xD 3. kävin mun ekan hostperheen talos, ku tehtiin hissanprojektii koulun kanssa. Toi uima-allas näyttää vähä erilaiselt ku kesällä :D

1. ja 4. kisujaaa 2. ja 3. oltiin yks iltapäivä kattomassa koulun tyttöjen jäkisjoukkueen peliä, ja meidän joukkue voitti ja pääs semifinaaleihin!

1. ja 4. Viime sunnuntaina katoin Oscareita, kun niitä pysty kerranki kattomaan näin ihmisten aikaan :D 3. Ja tein kans taas lättyjä

1. ja 2. vähän kuvia koululta 3. ja 4. lunta on tääl tosiaan aika kiitettävästi, neloskuvassa koulun katolla oleva ikkuna

1. ja 2. Kotsantunnin aikaansaannoksia 3. näitten pääsiäiskarkkeja 4. viikolla tein hetken mielijohteesta kanakastiketta, mikä maistu ihan samalta ku Suomessa!

1. Mein olohuonetta. Oon alkanu ottaa kuvia nykysest talosta, koska sain tietää et uutan ens lauantaina... 2.-4. Mentiin mun ekan perheen äidin ja siskon kanssa Port Hopeen kattomaan Les Misérables- musikaalii, mikä oli kyl aivan mahtava!
Tällä viikolla mulla on siis edessä muutto, joten täytyy alkaa valmistautumaan henkisesti/muutenki pakkaamalla. Katotaan, miten mun kamojen siirto onnistuu tällä kertaa! Ens kerralla ku pakkaan mun kaikki tavarat, on kun lähden kotiin!! Ja parin viikon päästä koittaa viikon March Break- loma, täytyy alkaa suunnittelemaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti