sunnuntai 15. maaliskuuta 2015

K: Leafs VS Sabres

Moi!
Niinkun mä taisin joulupostauksessa mainitakkin, Brightorin rotaryklubi anto mulle ja Chloélle joululahjaks liput kattomaan NHL- peliä Toronto Maple Leafs vastaan Buffalo Sabres. Peli oli siis viime keskiviikkona Torontossa, ja oli kyl tosi mahtava päivä!

Valmiina peliin!




Matkalla Torontoon käytiin ajelemassa Forest Hillissä, yhdessä Toronton kalleimmista asuinalueista. Oli kyllä aika valtavia luksustaloja, joissa kuulemma asuu jääkiekkoilijoita ja vastaavia.






Alunperin meiän piti mennä Hockey Hall of Fameen, mut ruuhkan takia meillä olis ollu aikaa olla siellä vaan vajaa tunti, joten päätettiin siirtää se seuraavana kertaa ja mennä CN toweriin. Hauskaa siinä oli se, että tää oli mun ja Chloén toka kerta siellä, ja mun ekan perheen hostsiskon Meganin (jonka isä Jim eli mun ekan perheen isä oli myös siel mein kans) ensimmäinen kerta :D.








Mä, mun ekan perheen siskon Megan ja isä Jim ja jenkkihymyt :D

Mä ja Chloé

Me and the host daddy!




Valmiina peliin! Oli mun ja Chloén eka Leafs- peli joten saatiin siitä diplomit ja tollaset tatuoinnit :D


Toronto Maple Leafs on, ainakin mun hostisän puheiden mukaan, yks liigan kalleimmista joukkueista, lippujen hinnat on tosi korkeet, eikä niitä voi mennä vaan ostamaan ovelta, niinkun me usein tehdään Porin Ässien peleihin mennessä. Mut kyllä se raha näky! Peliä ennen oli paljon valoja, videoita ja muita, näyttävin oli tämä (ei tosta pelistä, joten vastustajan kuvat on eri, muuten sama), joka oli kyl tosi upee livenä! Oli myös tosi paljon kauppoja ja eri kioskeja, ja oli kans ihan hintavaa, pullo vettä makso sen viis dollaria...





Komarov teki maalin!



Peli oli hyvä, yhessä vaiheessa vähän tylsää, ja se mitä me Chloén kans molemmat huomattiin, oli se, et siellä oli tosi hiljasta! Ihmiset huus ja kannusti kun tuli maali tai vastaavaa, mutta muuten vaan istuttiin, syötiin ja juteltiin. Kun on tottunu Ässien koko ajan mekastavaan seisomakatsomoon, oli tuolla kyllä aika hiljasta. :D







Maple Leafs ei tunnetusti oo mikään kovin hyvä joukkue, mut tällä kertaa (mun ja Chloén kannustuksen takia tietysti) ne voitti rankkareilla 3-2!


Peli oli kyllä tosi upee kokemus, josta oon tosi kiitollinen rotaryklubille! Taas yks kokemus, jota en olis voinu Suomessa kokea.

Nyt vietän tosiaan March Break- lomaa tän viikon. Eilen olin Warkworthin kylän vaahterasiirappijuhlilla, tänään meen yöksi Whitbyssä asuvan vaihtarin, Makon luoksi. Teen varmaan viikon päästä pidemmän postauksen kaikista loman tapahtumista. Ja siitä viikon päästä on vihdoin mun ja Janetten kauan odotettu roadtrip Quebeciin! En malta odottaa! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti