tiistai 29. heinäkuuta 2014

K: 6 päivää!

Moi taas!

Eilen oli siis enää viikko lähtöön, ja tänään vieläkin vähemmän! Tässä vaiheessa voin ilokseni sanoo, että suurin osa tarvittavista hommista on tehty! Vakuutus, check! Tulijaiset (viimeiseks ostettavii suklaita yms lukuunottamatta), check! Luottokortti, check! Dollarit (torstaina), check! Ja pinssit on valmiita muutamaa vielä päällystämätöntä lukuunottamatta.

Viime viikolla vietettiin kavereiden kanssa mun läksiäisiä ( Ja mun siskon Maijan synttäreitä ). Uitiin, syötiin kakkua ja ihan vaan vietettiin aikaa yhessä, sillä paria kaveria en enää nää ennen lähtöö. Oli kyllä tosi kivaa ja sain ihanan läksiäislahjankin :)







Sen jälkeen meillä on käyny paljon vieraita ja jäähyväisiä on tullut sanottua. Loppuviikosta käytiin ottamassa viimein vika rokotus, josta tuli ilmotus vähän viime tingassa! Hoidin myös vihdoin Kelan maastamuuttoilmoituksen kuntoon ja samoin vakuutus- ja pankkiasiat. Loppuaika ollaan vaan lomailtu perheen kanssa ja nautittu/kärsitty tästä helteestä. Oon varmaan uinut tän viikon aikana enemmän kun koko viime kesänä yhteensä! Tähän loppuun vielä muutama kuva viime viikolta.






Tänään mä oon aloitellut vihdoin pakkaamista ja voin ehkä tehdä siitä postaukseen ennen tai jälkeen lähtöä. Mutta siinä kaikki tältä kertaa, mä lähden tästä kuluttamaan loppuiltaa tänään saapunutta uutta iiihanaa kissanpentua silittäessä.

2 kommenttia: