sunnuntai 3. elokuuta 2014

N: First two weeks

Moikka pitkästä aikaa! ♥

Tänään on tasan kaksi viikkoa siitä, kun laskeuduin Melbournen lentokentälle, ja parikymmentä päivää siitä, kun hyvästelin Suomen. Koti-ikävää en ole vielä kokenut onneksi yhtään, ja vaikka viimiset pari päivää oon ollut itsellekin tuntemattomasta syystä vähän surullisempi, on nyt taas kaikki tosi hyvin. Rotarit järjesti mulle eilen niin sanotun welcome partyn, joka meni tosi mukavasti tulevien hostperheiden kanssa jutellen. Tänään käytiin nykyisen ja tulevien hostsiskojen kanssa shoppailemassa, ja täytyy sanoa, että mun kaikki perheet vaikuttaa maailman parhaimmilta. 

Huomenna alkaa mun toinen viikko koulussa, ja kylmyydestä (täällä kylmintä moneen kymmeneen vuoteen!!) ja tyhmästä uniformusta huolimatta viihdyn Westbournessa tosi hyvin ja oon löytänyt hyviä kavereita. Lemppariaineiksi on noussut heti kuvis ja saksa, inhokeiksi taas sitten matikka ja oi kyllä -musiikki, koska en yksinkertaisesti tajua tunneilla mitään. Muuten kielen kanssa ei kyllä ole ollut mitään ongelmia, ja muutamat ovat jopa luulleet, että Suomessa puhutaan englantia haha :-D Kaikki on siis kokonaisuudessaan tosi hyvin, ahdistaa vaan tämä kylmyys, pimeys ja se, etten voi lähteä mihinkään, koska en tiedä paikkoja. Ensi viikonloppuna suuntaan leireilemään muiden districtin vaihtareiden kanssa, can't wait!! 
IMG_5484k IMG_5440k IMG_5265kk IMG_5159kIMG_5132k IMG_5100g IMG_5092kk IMG_5080k IMG_5436k IMG_5299k

2 kommenttia: