sunnuntai 3. elokuuta 2014

K: Huomenna!

Heissan!

Lähtö New Yorkiin on siis huomenna, lento lähtee Helsinki Vantaalta klo 14.10 ja on perillä JFKn kentällä 15.50 paikallist aikaa eli 22.50 Suomen aikaa. Lähdetään Helsinkiin aikasin huomisaamuna ja tapaan kentällä kaikki muut Suomesta USA:an ja Kanadaan lähtevät vaihtarit.

Matkalaukut on nyt ihan viimesiä lisäyksiä vaille pakatut. Ja niinkuin lupasin, kerron tässä vähän mun pakkausoperaatiosta.



Otan siis mukaan ison, ruumaan menevän matkalaukun, pienemmän, sisälle koneeseen otettavan laukun ja käsilaukun. Yritin pakata kaikki New Yorkissa tarvittavat tavarat tohon pienempään carry on- laukkuun, ettei ison lakun tavaroita tarvitsis levitellä New Yorkin hotellihuoneessa. Yritin pakata mukaan vain kaiken välttämättömän, ajatuksena se, että ostan kaiken mahdollisen sitten sieltä. Pakkasin vaatteita niin, että niitä riittää New Yorkin ajaksi ja pariks päiväks sen jälkeen. Iso laukku saa tosiaan painaa max 23 kg ja nyt kun punnitsin, se oli vaan 16,5 kiloo, joten nykin ostoksille on vielä tilaa! Ja suuren hädän sattuessa täytyy uhrautua syömään tulijaiskarkkeja ;D. Vien perheelle tulijaisiks siis suomalaista karkkia, mun jo mainitseman kuvakirjan ja muumipyyhkeitä. Pistän kuvat vasta myöhemmin, ettei mun tulijaiset paljastu niille tän kautta!

Näinä vikoina Suomi- päivinä oon tehnyt paljon 'vika kerta'- juttuja: Oon nähny kavereita, käyny ajelemassa skootterilla, käynyt saunassa, shoppailemassa, syöny ruisleipää ja leikkiny mein kissanpennun kanssa. Tällä hetkellä olo on aika rauhallinen, en oo oikein vieläkään tajuamassa että lähden oikeesti vuodeksi! No, kai se sitte huomenna iskee kun on aika hyvästellä perhe lentokentällä. Ajatuskin hirvittää.

Loppukevennykseks kuvapläjäys ihanasta Vilma- kisusta jonka meinaan salakuljettaa mun laukussa, eihän se painakkaa kun 600 grammaa! <3








Seuraavaksi mä varmaan päivittelen New Yorkista, tai todennäkösemmin Brightonista!! Hui! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti